Produkty pro nákladní vozidla a autobusy

stage_goods_TT

Truck Tires Goods

Nový koncept pneumatik pro tahače používané ve velkoobjemové přepravě

07/05/2015
  • Pneumatiky s nízkým profilem umožňují optimalizaci celkové výšky povolené zákonem 
  • Pneumatiky 355/50 a 315/45 R 22,5 pro řízené a hnací nápravy podporují koncept nízkoložných vozidel
  • Pneumatiky s vysokou zatížitelností poskytují dlouhou životnost a optimální spotřebu paliva

Hannover, 7. května 2015. Poté, co společnost Continental na počátku roku uvedla na trh nové pneumatiky 315/45 R 22,5 pro hnací nápravy Conti EcoPlus HD3, doplnila nyní svou nabídku pro nízkoložené vozidla o pneumatiku Conti EcoPlus HS3 pro řízené nápravy v novém rozměru 355/50 R 22,5 . Obě tyto nízkoprofilové pneumatiky představují nový koncept pneumatik pro tažná vozidla. Umožňují provozovatelům vozových parků optimálním způsobem využít maximální 3metrovou vnitřní celkovou výšku z celkových čtyř metrů povolených zákonem.

Kromě vysoké zatížitelnosti obě pneumatiky ze řady Conti EcoPlus, které jsou speciálně vyvinuté pro dálkový provoz a regionální přepravu s častým využíváním dálnic, nabízejí maximální životnost a nízkou spotřebu paliva.

20150507semitrailertractors-image01

Pneumatiky 355/50 a 315/45 R 22,5 pro řízené a hnací nápravy podporují koncept nízkoložných vozidel.

Díky svému nízkému průměru obě tyto pneumatiky snižují výšku točnice tak, aby nedocházelo k překročení povolené celkové výšky, a to ani při plném využití vnitřní výšky nákladu. Pneumatika Conti EcoPlus HS3 355/50 R 22,5 pro řízené nápravy o průměru 934 mm nabízí zatížitelnost 8 tun. Pneumatika Conti EcoPlus HD3 315/45 R 22,5 pro hnací nápravy o průměru pouhých 852 mm umožňuje v dvojmontáži zatížení nápravy 11,6 tun. Využití konstrukce 0° nárazníku umožňuje u pneumatiky Conti EcoPlus HD3 315/45 R 22,5 vyšší zatížitelnost.   Díky velmi stabilnímu, ale přesto velmi pružnému materiálu odolá kostra bez problémů vysokému zatížení v ohybu.
Nová směs Conti EcoPlus HD3 315/45 R 22,5 poskytuje optimální opotřebení dezénu při nízkém valivém odporu.

 

Směs pro optimální valivý odpor byla vyvinuta i pro pneumatiku Conti EcoPlus HS3 355/50 R 22,5 pro řízené nápravy. Dezén pneumatiky se vyznačuje speciální dvouvrstvou konstrukcí („koncept Cap-Base“). Svrchní část běhounu („cap“) má směs, která zajišťuje optimální kontakt s povrchem vozovky a dlouhou životnost. Speciální směs podběhounu („base“), která nepřichází do kontaktu s vozovkou, omezuje vznik tepla a snižuje tak valivý odpor.

 

Nově vyvinuté provedení profilu pneumatiky zlepšuje přilnavost za mokra, a to částečně i díky husté síti propojených mikrolamel mezi drážkami dezénu. Díky vyššímu objemu pryže Conti EcoPlus HS3 355/50 R 22,5 je dezén navíc tvořen větším množstvím materiálu, což vede ke zmenšení šířky dezénových drážek. Zároveň se tak zvětšuje část dezénu, která se dostává do kontaktu s vozovkou, a dochází ke zvýšení odolnosti proti opotřebení.

 

Jako všechny pneumatiky Continental 3. generace využívají pneumatiky Conti EcoPlus HS3 355/50 R 22,5 a Conti EcoPlus HD3 315/45 R 22,5 protektorovatelnou prémiovou kostru s patentovanou technologií vnitřní gumy AirKeep®, která zabraňuje postupné ztrátě tlaku v pneumatice.


Prořezávání a protektorování pneumatikprodlužuje jejich životnost s nižším valivým odporem, což přímo ovlivňuje hospodárnost vozového parku. V dezénu obou pneumatik jsou umístěny indikátory prořezávání, které označují možnou hloubku pro prořezání. 

Kontakt
Press Contact Annette Rojas
Annette Rojas

Press and Event Manager

Tire Division

Continental

Büttnerstraße 25, 30165 Hanover, Germany

+49 (0) 511 938 2598

+49 (0) 511 938 2614

Kontakt
Press Contact Alena Bauer
Alena Bauer

Press and PR Manager

Truck Tires EMEA

Continental

Büttnerstraße 25, 30165 Hanover, Germany

+49 511 938-26199