Produkty pro osobní / van / 4x4 vozidla

stage_image1_lg

Společnost

Pneumatiky pro motocykly

Z průkopníka na globálního hráče

article_66w_image1

Skutečný příběh německé kultury pneumatik


Je zapotřebí mít průkopnického ducha, neutuchající instinkt a posedlost technologií, aby člověk vůbec mohl přemýšlet nad tím, že by si založil společnost na zpracování kaučuku a gutaperči, a to v roce 1871 – tedy v roce vzniku Německé říše. Na počátku se v našem domovském závodě v Hannoveru vyráběla pouze pneumatiky pro jízdní kola a pevné pneumatiky. Trvalo téměř čtvrt století, než společnost Hildebrand & Wolfmüller přišla v roce 1894 s prvním sériově vyráběným palivovým motocyklem. A přestože v logu mladé společnosti Continental nadále zůstal vzpínající se kůň, stali jsme se hybnou silou na trhu s pneumatikami od samotného počátku a byli jsme klíčovým hráčem na poli technologického pokroku v této oblasti. Již v roce 1892 jsme se stali první německou společností, která vyrobila vzduchovou pneumatiku a roku 1904 jsme prodali první pneumatiky se vzorkovaným běhounem – což v těch časech představovalo skutečnou senzaci. Avšak od ní rychlost vývoje značně vzrostla. Motorizace společnosti na počátku 20. století urychlila vývoj německé kultury pneumatik v její nejčistší podobě: Společnost Continental neúnavně prováděla výzkumy a testy a vynalezla pneumatiky pro motocykly, najezdila stovky tisíc kilometrů a požádala o registraci množství patentů. Intenzivně se účastnila závodních akcí, protože bylo nezbytné, abychom v reálném světě poznali naše slabiny – avšak zároveň jsme viděli, v čem jsme dobří. Odvážní řidiči, jako byl držitel světového rekordu Wilhelm Herz, který v roce 1951 pokořil hranici 300 km/h na stroji NSU Delfin, učinili název společnosti Continental nesmrtelným.

Dnes v těchto tradicích pokračujeme v našem domovském závodu na pneumatiky pro motocykly v severohesenském městě Korbach – se stejnou vášní, která byla příznačná pro naše předchozí generace. Doslova žijeme německým inženýrstvím a jsme pokračovateli prastaré myšlenky „epochálních“ inovací.