Produkty pro osobní / van / 4x4 vozidla

stage_image1_lg

Technologie

ContiSeal™ - Samozacelující se pneumatika

Malý defekt již nezastaví Vaši velkou cestu.

topic_intro_image1

ContiSeal™ - technologie zajišťující okamžité zacelení průpichů běhounu bez ztráty tlaku. 

Přehled faktů

  • Technologie ContiSeal™ snižuje následky poškození běhounu pneumatiky: otvory do průměru až 5 mm (např. po proniknutí hřebíku) se díky jedinečné technologii ihned utěsní
  • Neustálá mobilita a nezměněný kilometrový výkon – není třeba ihned zastavovat nebo měnit pneumatiku u krajnice (viz níže uvedené technické pokyny)
  • Za normálních okolností stejný jízdní výkon jako u pneumatik bez technologie ContiSeal™
topic_intro_image1

O technologii

ContiSeal™ je technologie vyvinutá společností Continental a je navržena tak, aby zacelovala poškození běhounu pneumatiky. V případě propíchnutí cizími objekty, jako jsou například hřebíky, není třeba pneumatiku hned vyměňovat u krajnice. Otvory navíc zůstanou utěsněny i v případě, že by došlo k uvolnění proniknuvšího objektu z pneumatiky.

ContiSeal™ je lepivá viskózní těsnicí vrstva. Aplikuje se do vnitřního prostoru pneumatiky v oblasti běhounu. Technologie ContiSeal™ utěsní 80 % všech defektů pneumatik, čímž snižuje riziko jejich propíchnutí. Pneumatiky ContiSeal™ jsou jasně označeny symbolem na bočnici a jsou kompatibilní se všemi běžně dostupnými ráfky.

Start

Technické pokyny:

  • Pro optimální podmínky je doporučen monitorovací systém tlaku v pneumatikách (TPMS).
  • Není třeba okamžitě zastavovat a měnit pneumatiku. Můžete pokračovat v další jízdě.
  • Po zjištění defektu musí být pneumatika ihned zkontrolována kvalifikovaným specialistou v oblasti pneumatik.

topic_intro_image1

Technické detaily

ContiSeal™ pneumatika obsahuje lepivou, vizkózní, těsnící vrstvu, pokrývající vnitřní prostor běhounu. Ta okamžitě zacelí otvor kolem libovolného proniknuvšího objektu (až do velikosti 5 mm). Tím zamezí ztrátě tlaku v pneumatice a Vám umožní pokračovat v jízdě bez přerušení.

topic_intro_image1

Když dojde k propíchnutí standardní pneumatiky, je zpravidla bočnice drcena mezi ráfkem a vozovkou. To může způsobit potencionálně nebezpečnou situaci jako prasknutí pneumatiky, nebo sklouznutí pneumatiky z ráfku.

topic_intro_image1