Produkty pro osobní / van / 4x4 vozidla

stage_image

Tiskový servis

Češi jsou podle průzkumu patrioti. Continental vezme 30 z nich na zápas Česko–Chorvatsko na UEFA EURO 2016™.

31/03/2016
  • Češi jsou podle aktuálního průzkumu značky Continental patrioti

  • 81 % Čechů si podporu domácích sportovců spojuje s pocitem sounáležitosti ke své zemi

  • 30 fotbalových fanoušků může díky soutěži značky Continental „S námi za vítězstvím“ prokázat svou národní hrdost v utkání Česko–Chorvatsko na UEFA EURO 2016™

  • Continental je partnerem letošního Mistrovství Evropy ve fotbale UEFA EURO 2016™

Společnost Continental zaměřila svůj aktuální průzkum na téma národní hrdosti a vztahu Čechů ke všemu, co naši zemi reprezentuje jako „domácí“. Výsledky ukázaly, že tuzemští milovníci sportu jsou patrioti tělem i duší. Fandění během sportovních utkání národních týmů 81 % dotazovaných označuje za chvíle, kdy silně vnímají sounáležitost s Českou republikou. 59 % z nás při utkáních domácí reprezentanty podporuje, mezi nejčastěji zmiňované se zařadily zápasy v hokeji (90 %) a ve fotbale (59 %). Možnost podpořit domácí fotbalovou reprezentaci nyní fanouškům nabízí společnost Continental, partner letošního Mistrovství Evropy ve fotbale UEFA EURO 2016™. Zájezdem pro dva do francouzského Saint-Étienne na utkání Česko–Chorvatsko 17. června odmění 15 soutěžících, kteří zakoupí 4 letní pneumatiky Continental pro osobní či 4x4 vozy a úspěšně splní soutěžní úkol na www.contifotbal.cz


Češi jako fanoušci

Aktuální průzkum společnosti Continental odhalil, že Češi jsou národem fanoušků. Domácí reprezentanty podporuje 59 % z nás, dalších 19 % pak alespoň někdy. Sporty, ve kterých českým týmům fandíme nejvíce, jsou hokej a fotbal. „Našim“ ale držíme palce i v disciplínách jako florbal, biatlon nebo tenis. Výkony tuzemských reprezentantů také nejčastěji, u 81 % dotazovaných, vyvolávají pocit silné sounáležitosti s Českou republikou. Pro 76 % respondentů je důvodem k hrdosti na naši zemi její historický odkaz, 73 % si cení i úspěchů Čechů na poli techniky.


S Continentalem za vítězstvím!

Značka Continental se rozhodla zprostředkovat českým fanouškům neopakovatelné momenty díky možnosti osobně podpořit národní fotbalové mužstvo během zápasu Česko–Chorvatsko, který se v rámci Mistrovství Evropy ve fotbale UEFA EURO 2016TM odehraje 17. června na stadionu ve francouzském Saint-Étienne. Continental jako partner celoevropského fotbalového svátku startuje soutěž „S námi za vítezstvím“, prostřednictvím které nabídne 15 zákazníkům zájezd pro dva, zahrnující kromě vstupenek na zápas dopravu, ubytování a polopenzi. Do soutěže se mohou na webu www.contifotbal.cz registrovat všichni, kdo po 21. březnu zakoupí prostřednictvím e-shopu či kamenných prodejen sadu 4 letních pneumatik Continental pro osobní nebo 4x4 vozy. Výherci musí v období od 4. do 30. dubna v časovém limitu co nejpřesněji označit na slepé mapě Evropy 7 vybraných fotbalových stadionů. Výsledky budou vyhlašovány ve čtyřech samostatných výherních termínech. Vítězem každého soutěžního týdne se stává účastník, který v jeho průběhu získá nejvyšší počet herních bodů. Více informací najdete na www.continental.cz a www.contifotbal.cz.

 

Náš vztah ke všemu českému

Průzkum dále zjišťoval, jakou roli hraje pro respondenty původ nakupovaného zboží. V segmentu potravin a nápojů výrazně převažuje zájem o domácí produkci. U automobilů se 35 % dotázaných vyjádřilo ve prospěch domácí a 44 % zahraniční produkce, u pneumatik pak 34 % Čechů preferuje tuzemské, 41 % ostatní. Mezi pláště pocházející z České republiky patří i nejnovější prémiové letní pneumatiky SportContactTM 6 a ContiPremiumContactTM 5, vyráběné v otrokovickém závodě Continental.

Kontakt
Zdeněk Novák

Marketing Communication Manager
Passenger and Light Truck Tires

Continental Barum s.r.o.

Objízdná 1628

76502, Otrokovice

Česká republika

+420 577 513 289