Produkty pro osobní / van / 4x4 vozidla

stage_image

Tiskový servis

Společnost Continental mění pozici své značky na evropském trhu s náhradními pneumatikami pro osobní a lehké nákladní automobily

03/02/2017
  • Sponzorství fotbalových zápasů významně rozšířilo povědomí o prémiové značce Continental na všech evropských trzích

  • Další marketingové aktivity se zaměří na německé technologie a kompetence v automobilovém průmyslu

  • V únoru 2017 bude spuštěna nová kampaň s mottem „Mobilita zdokonalená německou technologií“

  • Na www.VisionZeroWorld.com společnost Continental nabízí pestrou škálu multimediálního obsahu na téma Vision Zero

Nikolai Setzer, člen představenstva společnosti Continental a vedoucí Divize pneumatik

Po fotbalovém šampionátu UEFA EURO 2016TM může být společnost Continental při pohledu zpět spokojena. Má za sebou 21 let úspěšného oficiálního sponzorství šesti nejpopulárnějších světových fotbalových turnajů – světového poháru FIFA 2006, 2010 a 2014 a UEFA EURO 2008, 2012 a 2016 – a v neposlední řadě i šampionátů UEFA Champions League v letech 1995 až 2000. Sponzorování fotbalových událostí se ukázalo jako velice efektivní a skvělý způsob zviditelnění prémiové značky pneumatik Continental na většině evropských trhů. „Jsme potěšeni dlouhodobým pozitivním vlivem našeho příslibu ke sponzorování profesionálních fotbalových událostí. Tímto způsobem se nám podařilo dobře odlišit od většiny našich konkurentů, kteří na konci 90. let sázeli převážně na podporu motoristických sportů. Díky našemu přístupu se značka Continental výrazně zapsala do povědomí na všech hlavních evropských trzích,“ říká Nikolai Setzer, člen výkonné rady společnosti Continental AG zodpovědný za firemní nákupy a divizi pneumatik čtvrtého největšího výrobce pneumatik na světě, jehož tržby přesahují 10 miliard eur.
„Když se šampionát UEFA EURO 2016 chýlil ke konci, dosáhli jsme našich cílů týkajících se povědomí o značce, jež jsme si stanovili pro komunikační platformu, kterou fotbal představoval. Tento nárůst povědomí znamená, že naše značka prémiových pneumatik může v Evropě přistoupit k dalším logickým strategickým krokům,“ dodává Setzer. 

„Naše nová cílová pozice se opírá o několik desetiletí soustředění na bezpečnost – snahu o dosažení co nejkratší brzdné dráhy – a z dlouhodobého hlediska bude kombinována se strategií „Vision Zero“ – žádné smrtelné úrazy, žádná zranění a žádné nehody na silnicích. Společně s naší divizí Chassis & Safety budeme zdůrazňovat pozitivní vliv prémiových pneumatik na fungování pomocných systémů řidiče, jako jsou ESC, AEB a ABS pro motocykly, který se snažíme každým dnem zvyšovat,“ vysvětluje Setzer. Vzhledem k těmto okolnostem bylo motto nové marketingové kampaně jasnou volbou – „Mobilita zdokonalená německou technologií“. „Jsme přesvědčeni, že se jedná o logické cílové umístění společnosti Continental, protože žádný jiný výrobce pneumatik či dodavatel z automobilového průmyslu na světě nedisponuje touto jedinečnou kombinací technologie pro výrobu pneumatik a kompetencí v oblasti automobilového průmyslu. To jsou i důvody, proč se naše prémiová značka Continental stala synonymem maximální bezpečnosti na silnicích a proč tuto pozici chceme i v budoucnu posilovat. V nadcházející době bude německá odbornost v oblasti technologií pro výrobu pneumatik a vývoj automobilů středobodem nejen našeho každodenního vývoje, ale i našich marketingových aktivit.“

Silke Gliemann, vedoucí marketingové komunikace v Evropě, na Středním východě a v Africe (EMEA)

Nová evropská kampaň poběží v televizi, tisku, v místech prodeje u partnerů společnosti a on-line. Společnost Continental rovněž plánuje aktivně využívat různé kanály na sociálních médiích k navázání dialogu s řidiči a dalšími uživateli a vysvětlovat jim výhody řešení na podporu mobility, jež tato společnost nabízí. „Při vývoji kampaně jsme se soustředili na to, aby byla flexibilnější než kdykoli předtím a působila moderním a živým dojmem. To je znát například v pestřejším výběru grafiky, kterou používáme k ilustraci různých témat. Tento krok nám pomáhá jasně se odlišit od konkurence na trhu s náhradní výbavou,“ popisuje Silke Gliemann, který společně se svým týmem zodpovídá za marketingovou komunikaci v Evropě, na Středním východě a v Africe (EMEA). V budoucnu se tak budeme moci setkat s řadou scénářů v různých variantách, které posílí důvěru zákazníků v řešení na podporu mobility společnosti Continental. Nová kampaň byla navržena ve spolupráci se společností Serviceplan Campaign International GmbH & Co. KG se sídlem v Hamburku a bude postupně zaváděna v celé Evropě. Výrobu televizních spotů zajišťovala společnost Markenfilm GmbH & Co. KG rovněž se sídlem v Hamburku.

Start

Veškerý obsah nové kampaně a specializovaných webových stránek www.VisionZeroWorld.com se nese ve společném duchu strategie Vision Zero. Celková nabídka bude zahrnovat široké spektrum multimediálního obsahu na téma vyšší bezpečnosti na silnicích díky technologiím pro předcházení nehodám. Společně s novým čtvrtletním formátem magazínu VisionZeroNews si budete moci přečíst řadu zpráv a článků týkajících se různých technologií a podívat se na videa a grafiku – některé grafiky budou animované. Jednou z pokračujících aktivit samozřejmě zůstane zapojení společnosti Continental do kampaně asociace Global NCAP s názvem „Stop the Crash“ coby dodavatele pro automobilový průmysl a exkluzivního partnera vyrábějícího pneumatiky. Cílem této kampaně je šířit osvětu právě o technologiích pro předcházení nehodám, obzvláště pak v hustě osídlených rozvojových zemích. Z pohledu společnosti Continental coby technologické společnosti kampaň „Stop the Crash“ přesně odpovídá budoucímu cílovému umístění značky, neboť je založena na poskytování informací a budování povědomí prostřednictvím seznamování lidí s různými technologiemi. Pod záštitou organizace Global NCAP a jejích dceřiných společností kampaň „Stop the Crash“ prosazuje partnerský přístup angažující většinu hlavních světových dodavatelů z automobilového průmyslu a dalších předních organizací, mezi něž patří například německý automobilový klub ADAC. Kampaň se orientuje nejen na rozhodující politické činitele a správce velkých vozových parků, ale i na novináře a běžné řidiče.              

Kontakt
Magda Pančochová

Marketing Communication CZ/SK 

Continental Barum s.r.o.
Objízdná 1628
76502, Otrokovice
Česká republika

+420 577 513 289

Tyto stránky používají cookies za účelem optimalizace efektivního poskytování služeb. Více zde