Hanover/Korbach, 27. července 2017. Motocyklové pneumatiky Continental mají díky své směsi předpoklady pro vítězství a od odborného motocyklového tisku získaly několik ocenění. Nejnovějším šampionem testů je model ContiSportAttack 3, který v testu rakouského magazínu Motorrad (vydání srpen/září 2017) bez zaváhání porazil další čtyři konkurenty.
Na testovacím stroji KTM 1290 Super Duke R se vystřídalo pět párů pneumatik o rozměru 120/70 ZR17 (přední) a 190/55 ZR17 (zadní). Kromě subjektivních dojmů ostřílených zkušebních jezdců hrály rozhodující úlohu rovněž moderní měřicí technologie. Například senzory pro kontrolu trakce a ABS při zatáčení sloužily zkušebnímu zařízení jako pulzní generátory pro záznam dat, která vyhodnocoval pan Andreas Keim z výzkumného a vývojového oddělení společnosti KTM.
Velkým překvapením byla data ze systému ABS naměřená u supersportovní pneumatiky Continental za mokra. Rozdíl v brzdné dráze za sucha a za mokra byl pouhých 3,62 metru (43,07 metru za mokra, 39,45 metru za sucha). Naproti tomu rozdíl v brzdné dráze za sucha a za mokra u ostatních konkurentů byl až 9,85 metru. Zkušební tým byl tímto novým milníkem v brzdném výkonu zjevně ohromen: „Jednoznačný favorit při měření brzdné dráhy – ContiSportAttack 3 – potřebuje na mokré vozovce k zabrzdění ze 100 na 0 km/h pouze o 9 % delší brzdnou dráhu než při brzdění na suchém asfaltu. To je senzační výsledek (...).“
Další testování na pneumatiky čekalo na dráze pro zkoušku handlingu a při akceleraci ve svahu. Pneumatika ContiSportAttack 3 v každé z těchto disciplín získala plný počet bodů a jako jediný kandidát dokončila testy s hodnocením „doporučujeme“.