Hanover, Birmingham – 14. dubna 2015. Nová řada pneumatik Conti Hybrid představuje nový standard pro regionální přepravu zboží. Tyto pneumatiky zcela nové konstrukce byly speciálně vyvinuty pro využití jak na regionálních silnicích, tak i na dálnicích. Představují reakci předního německého výrobce pneumatik Continental na narůstající objem přepravy zboží. Tato skupina pneumatik se vyznačuje výrazně prodlouženou životností a velice nízkou spotřebou paliva, což provozovatelům vozových parků zajišťuje optimalizaci provozních nákladů, díky které mohou svá vozidla provozovat s maximální hospodárností. Jednotlivé pneumatiky z řady Conti Hybrid se k sobě dokonale hodí a jsou navrženy speciálně pro regionální přepravu s využitím dálnic.
Po představení nové pneumatiky Conti Hybrid HS3 pro řiditelné nápravy v druhé polovině roku 2014 byla nyní tato zcela nová generace pneumatik, která má splňovat náročné požadavky regionální přepravy zboží, dále doplněna o pneumatiky Conti Hybrid HD3 pro hnané nápravy a také o 22,5 palcové pneumatiky Conti Hybrid HT3 pro přívěsy.
Speciálně vyvinutá produktová řada nabízí až o 20 procent delší životnost a o šest procent nižší spotřebu paliva.
Conti Hybrid HS3 – maximální životnost a snížená spotřeba paliva
Pro pneumatiky Conti Hybrid HS3 pro řiditelné nápravy byl vyvinut nový dezén pneumatiky se zátěžovým vzorem „Plus Volume Pattern“, který nabízí o 17 procent delší životnost. Optimalizované rozmístění materiálu v rámci dezénu navíc umožnilo snížení valivého odporu.
Díky vysoké úrovni bezpečnosti, vynikajícímu chování v mokrém počasí po celou dobu životnosti a skvělým brzdným vlastnostem za všech okolností představují Conti Hybrid HS3 dokonalé univerzální pneumatiky.
Pneumatika Conti Hybrid HS3 je označena symbolem Bláto + Sníh (M+S) i symbolem sněhové vločky v horách (3PMSF).
Conti Hybrid HD3 – optimální přilnavost kilometr za kilometrem
Nové pneumatiky Conti Hybrid HD3 pro hnané nápravy nabízejí v porovnání se svým předchůdcem prodloužení životnosti o celých 20 procent. Toto vylepšení je způsobeno zejména novou konstrukcí bloků, která zahrnuje integrované lamely v 3D geometrii. Tyto lamely, které zabírají téměř dvě třetiny celkové hloubky dezénu, poskytují větší stabilitu bloků a výrazně tak omezují opotřebení. Díky tomu, že tyto lamely působí jako řezné okraje, je navíc zajištěna obzvláště dobrá trakce po celou dobu životnosti pneumatik Conti Hybrid HD3, a to i při rozjíždění a brzdění za mokra.
Na dezén i bočnice pneumatiky Conti Hybrid HD3 byly využity pryžové směsi s novým složením. Nová polymerová pryžová směs použitá na dezén byla speciálně navržena pro zvýšení životnosti a optimalizovaná pryžová směs použitá na bočnice snižuje u této pneumatiky pro hnané nápravy spotřebu paliva.
Pneumatika Conti Hybrid HD3 je označena symbolem Bláto + Sníh (M+S) i symbolem sněhové vločky v horách (3PMSF).
Conti Hybrid HT3 – speciální složení pro dlouhou životnost, nízkou spotřebu paliva a skvělou přilnavost v mokru
Novou řadu pneumatik uzavírá model Conti Hybrid HT3. Pryžové směsi použité u těchto pneumatik byly speciálně vyvinuty pro přívěsové pneumatiky a v porovnání s prověřenými předchůdci tak nabízejí výraznou úsporu. Jako příklad můžeme uvést nově vyvinutou směs na dezén, která dále zvyšuje životnost pneumatik Conti Hybrid HT3 o osm procent. Nová směs navíc zvyšuje přilnavost pneumatiky, která tak díky svému chování za mokra získala EU štítek s hodnotou „B“. Pneumatiky Conti Hybrid HT3 také získaly EU štítek s hodnotou „B“ v kategorii spotřeby paliva. Šestiprocentního snížení spotřeby paliva se podařilo dosáhnout díky optimální kombinaci pryžové směsi v dezénu a v bočnicích a optimalizované geometrie dezénu. Pneumatiky Conti Hybrid HT3 pro přívěsy jsou také označeny symbolem M+S.
U pneumatik Conti Hybrid 3. generace došlo i ke zlepšení protektorovatelnosti. Nová kostra „5+1“ zvyšuje výkon proslulého 4vrstvého trojúhelníkového nárazníkového pásu na novou úroveň. Dlouhodobá hospodárnost založená na konceptu ContiLifeCycle je dále podpořena zavedením indikátorů prořezávání na všech třech pneumatikách.