ContiPressureCheck automaticky detekuje výměnu jednoho kola s novým senzorem po uplynutí 5-10 minut jízdy.
Pokud nefunguje, může to být z jednoho z následujících důvodů:
Rozsah na displeji je mezi 0 a 11.9 bar (173 psi).
Pozn.: Tlaky přes 11.9 bar (173 psi) jsou zobrazovány jako 11.9 bar (173 psi).
Na základě interních testů, které provedl Continental Reifen Deutschland GmbH, je produkt doporučen Liquidbuffer od firmy Tiptop (více v instalačním průvodci) pro očištění lepených ploch.
Jestliže použijete jiný produkt pro očištění, Continental Reifen Deutschland GmbH nemůže garantovat dostatečnou přilnavost pro aplikaci.
Čistič brzd nebo podobné látky nesmí být nikdy použity pro čištění povrchů, protože omezí lepící proces. Možné následky: Senzor a gumový obal může odlepit a poškodit pneumatiku v dlouhodobém horizontu.
Při použití čističe brzdy může dojít k poškození pneumatiky.
Continental Reifen Deutschland GmbH doporučuje použití Cyberbond's CB2250 (více v instalačním průvodci) pro nalepení gumového kontejnerku, a to na základě testů, které byly provedeny pro tento konkrétní úkol.
Jestliže použijete jiný produkt pro nalepení kontejnerku, Continental Reifen Deutschland GmbH nemůže garantovat dostatečnou přilnavost pro tento účel.
Aktuální seznam můžete najít zde. Případně prosím kontaktujte svého dodavatele CPC.
Pokud používáte industriální/průmyslové pneumatiky, obraťte se na svého prodejce ContiPressureCheck.
Jestliže používáte průmyslové pneumatiky, prosím kontaktujte svého dodavatele ContiPressureCheck.
Ne.
Ne.
Senzory mohou být instalovány na všechny značky pneumatik s vnitřní gumou.
Ne. Senzor v gumovém kontejnerku váží přibližně 38 g.
Senzor vypadl z gumového obalu.
Gumový kontejner a snímač se odlepili z pneumatiky.
Senzor byl vložen do pryžového kontejnerku nesprávně.
Snímač není vyvinut pro nekontrolovaný volný pohyb v rámci pneumatiky nebo pro instalaci v nesprávné poloze. V obou případech může dojít k zásadnímu poškození senzoru během provozu, což by mohlo vést k předčasnému jeho selhání, pokud bude nadále používán.
ContiPressureCheck pracuje správně. Tlak je nízký, což je důvod pro varovnou zprávu. Při jízdě se pneumatiky zahřívají a tlak v pneumatikách se zvyšuje. Nárůst může být dostatečný, aby se automaticky zrušilo varování.
Nápravná opatření: Nahustěte pneumatiku na doporučený tlak "za studena", tedy ve stavu, v němž je pneumatika, když stojí venku několik hodin a není vystavena intenzivnímu slunečnímu záření.
Příjem z příslušných senzorů je v hraniční úrovni. Dočasné rušení může blokovat příjem z příslušných senzorů. Rušení může být způsobeno:
měniče pro operační kávovary, varné konvice, atd.,
jiné elektromagnetické rušení.
Možné nápravné opatření: Pozice / orientace centrální řídící jednotky (CCU) nebo dodatečného přijímače by měla být nastavena tak, aby hodnoty RSSI pro příslušné senzory byly nad doporučenými limity (viz kapitola 6.7 v uživatelské příručce pro Handheld tool).
Ne.
To umožní, aby se senzory velmi snadno lokalizovaly pomocí ventilů na vozidle.
Jestliže se můžete k této vnitřní pneumatice dostat přímo, pokračujte v načítání tím, že povedete Handheld tool podél pneumatiky.
S nejnovějším softwarem pro zařízení Hand-held Tool již není nutné vracet se k instalaci po jejím přerušení. Aktualizujte prosím software vašeho Hand-Held Toolu (HHT). Software a příslušné pokyny pro aktualizaci naleznete na adrese: www.contipressurecheck.com/hht.
ContiPressureCheck se přivádí přes KL30 / KL31 (nepřetržité napájení) na návěsu. Jakmile je vozidlo vypnuto, zastaví se blikání po cca. 30 minut.
Upozornění: Během normálního provozu ContiPressureCheck na návěsu vyžaduje přibližně 60 mA (24 V), nebo 55 mA (12 V) proudu.
Ano.
Upozornění: Během standardnímu fungování CPC na návěsu požaduje 60 mA (24 V) nebo 55 mA (12 V).
Aby CPC používalo nové parametry, musí být restartováno.
Doporučený směr instalace zajišťuje, že komponenty, a zejména jejich kabely, jsou lépe chráněny před poškozením.
Optimální orientace přídavného přijímače: ochrana proti nárazu směrem "vzad" (v opačném směru ke směru jízdy), kabelový výstup nahoru.
Umístění a orientování CCU nebo dodatečného přijímače podle doporučení zajišťuje optimální příjem ze senzorů.
Používejte Technického rádce příslušného výrobce pneumatika.
Zde najdete Continental technical data book.
Jestliže ochrana nebude použita:
možnost přijímání signálu je snížena.
Ano, může se restartovat dvakrát.
Ano. Jakmile je proces aktualizace úspěšně dokončen, oznámení SYSTEM ERROR automaticky zmizí.
Systém ContiPressureCheck může sledovat maximálně 8 náprav a 32 kol.
Váš prodejce ContiPressureCheck může specifikovat vhodné typy a a kombinace vozidel.
Váš prodejce CPC vám může poskytnout informace o vhodnosti použití.
Případně: Konfigurujte tahač a návěs trvale spojený (MARRIED) a pak proveďte zkušební jízdu.
ContiPressureCheck může monitorovat maximálně 32 pneumatik (včetně tahače a návěsu).
Příklad 1: V případě, že tahač má 6 pneumatik, ATL může sledovat maximálně 26 dalších pneumatik.
Příklad 2: Tahač má 10 pneumatik a návěs má 24 pneumatik. V tomto případě bude sledováno pouze prvních 22 pneumatiky. Zbývající dvě pneumatiky nebudou brány v úvahu systémem ContiPressureCheck.
Ne. CPC systém má ABE (General Operating Permit) (KBA 91387). Po instalaci, už není nutné další schválení TÜV.
Systém ContiPressureCheck není systém spojený s bezpečností. Je klasifikován a vyvinut jako komfortní systém.
Při použití k danému účelu a při respektování pokynů uvedených výrobcem, Continental, CPC splňuje požadavky ADR se pro typy vozidel AT, FL, OX, EX/II, a EX/III.
Pro použití zařízení Hand-Held Tool ve vozidlech ADR se prosím podívejte do Uživatelské příručky pro Hand-Held Tool
Baterie pro vnitřní hodiny tohoto přístroje je zcela vybitá. Možné příčiny:
Přídavná baterie bude plně nabitá po 48 hodinách. To můžete provést ve vhodnou dobu (např. o víkendu).
Poznámka: Datum a čas je potřeba pouze pro záznamové soubory. Použití data a času lze vypnout pomocí položky menu "Setup/Tool Properties/Use date". Datum a čas potom je pak nutné zadat ručně v tiscích souborů protokolů.
Z důvodů licencí (homologací).
Baterie HHT je zcela vybitá. Zapněte HHT na znovu po nabíjení po dobu pěti minut, a tak se také přídavná baterie pro vnitřní hodiny můžete nabíjet správně.
Jestliže použijete jiný produkt pro očištění, Continental Reifen Deutschland GmbH nemůže garantovat dostatečnou přilnavost pro aplikaci.
Čistič brzd nebo podobné látky nesmí být nikdy použity pro čištění povrchů, protože omezí lepící proces. Možné následky: Senzor a gumový obal může odlepit a poškodit pneumatiku v dlouhodobém horizontu.
Při použití čističe brzdy může dojít k poškození pneumatiky.
Continental Reifen Deutschland GmbH doporučuje použití Cyberbond's CB2250 (více v instalačním průvodci) pro nalepení gumového kontejnerku, a to na základě testů, které byly provedeny pro tento konkrétní úkol.
Jestliže použijete jiný produkt pro nalepení kontejnerku, Continental Reifen Deutschland GmbH nemůže garantovat dostatečnou přilnavost pro tento účel.
Aktuální seznam můžete najít zde (Permissible Tire Sizes). Případně prosím kontaktujte svého dodavatele CPC.
Pokud používáte industriální/průmyslové pneumatiky, obraťte se na svého prodejce ContiPressureCheck.
Jestliže používáte průmyslové pneumatiky, prosím kontaktujte svého dodavatele ContiPressureCheck.
Ne.
Ne.
Senzory mohou být instalovány na všechny značky pneumatik s vnitřní gumou.
Systém ContiPressureCheck může sledovat maximálně 8 náprav a 32 kol. Váš prodejce systému ContiPressureCheck může pomoci určit typy a kombinace vhodné pro ContiPressureCheck.
Pozice senzoru musí být u označení DOT.
Při montáži pneumatiky zajistěte, aby DOT a ventilek byly u sebe.
Pro dvoumontáž by měly být pneumatiky namontovávány tak, aby ventilky vnější a vnitřní pneumatiky byly co nejvíce od sebe (o 180°).
To umožní, aby se senzory velmi snadno lokalizovaly pomocí ventilů na vozidle.
Ve vzácných případech, nemusí být senzor načten, je-li současně ve vnitřní pneumatice v dvojmontáži a ve spodní kontaktní ploše. Popojeďte s vozidlem dopředu nebo dozadu o polovinu jednoho obvodu pneumatiky, opakujte proces načítání.
Jestliže se můžete k této vnitřní pneumatice dostat přímo, pokračujte v načítání tím, že povedete Handheld tool podél pneumatiky.
Případně: Konfigurujte tahač a návěs trvale spojený (MARRIED) a pak proveďte zkušební jízdu.
K zajištění ideálního prostředí na našich webových stránkách používáme soubory cookie. Kliknutím sem získáte další informace, popřípadě budete moci změnit nastavení souborů cookie.