Produkty pro osobní / van / 4x4 vozidla

New content item

Komfort nové generace

FAQ přehled

Jaké oblasti se Váš dotaz týká?


1. Informace o objednávce


Kdo je zodpovědný za mou objednávku?

Continental neprodává pneumatiky přímo zákazníkům, takže za vaši objednávku je zodpovědný prodejce, od něhož jste si pneumatiky zakoupili. V případě jakýchkoli dotazů se obraťte přímo na něj.

Pokud si nejste jisti, zda byla vaše objednávka správně vytvořena, zkontrolujte, zda došlo k některé z následujících situací.

a) Pokud jste navštívili internetový obchod prodejce a dokončili proces objednání, měli byste od něj obdržet e-mail s potvrzením objednávky. Pokud jste neobdrželi tento e-mail, obraťte se prosím přímo na prodejce.

b) Pokud vás prodejce požádal o vyplnění formuláře s vašimi kontaktními údaji, měli byste obdržet e-mail s potvrzením ihned po kliknutí na tlačítko „Odeslat“. Prodejci bude zaslán podobný e-mail a je jeho povinností se s vámi spojit do dvou pracovních dnů, abyste se domluvili na termínu návštěvy. Jestliže od odeslání formuláře uplynuly více než dva dny, obraťte se prosím přímo na prodejce.

 

Mohu svou objednávku změnit/zrušit?

Chcete-li objednávku upravit (změnit množství nebo produkt) nebo ji úplně zrušit, požádejte o radu svého prodejce.

 

Co obsahuje uvedená cena?

Celková uvedená cena obsahuje cenu za 4ks pneumatik, montáž u vybraného partnera a DPH.


Jak mohu vytvořit/změnit/potvrdit termín návštěvy za účelem provedení montáže mých pneumatik?

V závislosti na možnostech prodejce existují dva způsoby sjednání termínu návštěvy.

a) Pokud prodejce, kterého jste si vybrali, vlastní internetový obchod, můžete si sjednat termín návštěvy v rámci procesu objednávky. Tato informace obsahující datum/čas vám bude po vytvoření objednávky následně zaslána e-mailem spolu s potvrzením objednávky. Pokud jste potvrdili objednávku, ale neobdrželi tento e-mail, obraťte se prosím přímo na prodejce.

b) Pokud vás prodejce požádá o vyplnění formuláře s vašimi kontaktními údaji, budete moci zažádat o návštěvu ve vámi preferovaném termínu. Po kliknutí na tlačítko „Odeslat“ ihned obdržíte e-mail s potvrzením. Prodejci bude zaslán stejný e-mail a je jeho povinností se s vámi spojit do dvou pracovních dnů, abyste se domluvili na termínu návštěvy. Jestliže od odeslání formuláře uplynuly více než dva dny, obraťte se prosím přímo na prodejce.

Chcete-li změnit termín návštěvy, obraťte se na svého prodejce.

 

Jaké platební možnosti mám k dispozici?

To závisí na způsobech platby, které umožňuje konkrétní prodejce. Kliknutím na „informační“ tlačítko u svého preferovaného prodejce můžete zobrazit všechny dostupné platební možnosti.

Fakturu obdržíte od svého vybraného prodejce buď e-mailem, nebo vám bude předána při návštěvě jeho prodejny.

Pokud máte jakékoli další dotazy týkající se platby, obraťte se přímo na prodejce.

 

Proč nelze provést montáž mých pneumatik následující den? (Jsou pneumatiky nyní opravdu k dispozici?

Pneumatiky, které jste si vybrali, budou k dispozici během následujících dvou až tří pracovních dnů. Váš preferovaný prodejce vás bude co nejdříve kontaktovat ohledně potvrzení požadovaného data a času návštěvy.

 

Je možné zaslat objednané pneumatiky na soukromou adresu?

Vždy doporučujeme, abyste si nechali provést odbornou montáž pneumatik v místním pneuservisu.

V závislosti na specifikách prodejce může být možné zaslat pneumatiky na vaši soukromou adresu. Mějte však paměti, že náklady na dopravu se mohou u jednotlivých prodejců lišit, a proto si prosím přečtěte jejich obchodní podmínky.

 

Mám domluven termín montáže pneumatik. Jaké dokumenty si mám vzít s sebou?

Obvykle se očekává, že budete mít u sebe své dokumenty k vozidlu a obecné kontaktní informace. Může být vhodné předem kontaktovat vašeho prodejce, abyste měli jistotu, že budete mít všechny potřebné dokumenty.

 

Mohu v rámci své návštěvy využít i jiné služby?

Různí prodejci nabízejí různé služby. Kliknutím na „informační“ tlačítko u vašeho preferovaného prodejce můžete zjistit, zda nabízí také další služby, jako například seřízení geometrie nebo uskladnění pneumatik. Pokud se chcete dozvědět více informací o prodejci, doporučujeme vám, abyste jej kontaktovali přímo.

 

2.Produkt

 

Jak zjistím, jaký rozměr pneumatik si mám objednat?

V osvědčení o registraci vozidla (velkém technickém průkazu) se dozvíte, jaké pneumatiky jsou schváleny pro vaši konkrétní značku a model. Zde naleznete podrobné informace o rozměrech pneumatik a rovněž doporučených hmotnostních a rychlostních indexech pro vaše vozidlo.

 

Mohu na vozidle používat pneumatiky různých značek?

Nedoporučujeme současně používat pneumatiky různých značek, protože to výrazně snižuje výkon pneumatik a přilnavost na mokré nebo zledovatělé vozovce.

 

 

3.Použitelnost – proces objednávání

 

Jak najdu nejbližšího prodejce?

Váš nejbližší prodejce se zobrazí, jakmile výše vyberete svůj preferovaný region. 

Vyhledávání lze zúžit několika způsoby:

  • Do vyhledávacího pole můžete zadat své PSČ.
  • Pomocí našeho automatického vyhledávače polohy můžete zobrazit prodejce v okolí.

Pokud není uveden žádný výsledek, znamená to, že ve vzdálenosti do 50 kilometrů od vašeho místa nebyl nalezen žádný prodejce. Zkontrolujte prosím, zda jste zadali své PSČ správně, nebo zkuste zadat jiné PSČ a provést hledání znovu.

 

Ve vyhledávači pneumatik nemohu nalézt svůj vůz. Existuje jiný způsob, jak provést vyhledání?

Není-li typ vašeho vozidla k dispozici, můžete vyhledat vhodné pneumatiky na základě rozměru pneumatik. Vyberte si preferovanou pneumatiku a přejděte na stránku s podrobnostmi o produktu, která uvádí seznam všech dostupných rozměrů ve vaší zemi.

 

Letní pneumatiky

Zimní pneumatiky

Celoroční pneumatiky 

 

Musím se přihlásit, aby bylo možné objednat pneumatiky?

Ne, pro objednání pneumatik se není nutné přihlašovat.

 

Jak poznám, že byla moje objednávka potvrzena?

Jakmile vyplníte kontaktní formulář, včetně žádosti o návštěvu za účelem montáže pneumatik, budete přesměrováni na stránku s potvrzením. Současně vám bude zaslán potvrzovací e-mail se všemi informacemi o vaší objednávce a termínu návštěvy.

Vámi vybraný prodejce obdrží ve stejnou chvíli podobný e-mail s podrobnostmi o vaší žádosti. Prodejce vás kontaktuje do dvou pracovních dnů kvůli potvrzení, že je vše v pořádku.

 

Proč v seznamu není zobrazen žádný prodejce?

Pokud není uveden žádný výsledek, znamená to, že ve vzdálenosti do 50 kilometrů od vašeho místa nebyl nalezen žádný prodejce. Zkontrolujte prosím, zda jste zadali své PSČ správně, nebo zkuste zadat jiné PSČ a provést hledání znovu.

Nebo použijte náš vyhledávač prodejců a kontaktujte svého preferovaného prodejce telefonicky.

 

Proč je v seznamu zobrazeno jen pár prodejců?

Po zadání PSČ nebo použití automatického vyhledávače polohy se zobrazí všichni prodejci do vzdálenosti 50 kilometrů. Přibližnou vzdálenost můžete zkontrolovat v přehledu. Vyhledávání lze v případě potřeby změnit tak, aby se zobrazovali pouze prodejci ve vzdálenosti do 10 kilometrů nebo 30 kilometrů. Chcete-li zobrazit prodejce ve větší vzdálenosti než 50 kilometrů, musíte zadat nové PSČ.

 

Na mou otázku zde nemohu najít odpověď. Jak mám kontaktovat někoho, kdo mi pomůže?

Pokud zde nemůžete najít odpověď na svou otázku, klikněte zde a odešlete nám krátkou zprávu.

 

Jak mohu objednat pneumatiky?

Zadáním svého preferovaného PSČ nebo použitím automatického vyhledávače polohy zobrazte všechny dostupné pneumatiky a prodejce v okolí. Pokud jsou k dispozici prodejci nacházející se ve vzdálenosti do 50 kilometrů, zobrazí se v přehledu spolu se svými nabídkami.

V závislosti na systému, který prodejce používá, existují dva způsoby, jak lze objednat pneumatiky. 

a) Pokud prodejce vlastní internetový obchod, můžete provést objednávku zde a případně si rovněž sjednat termín návštěvy za účelem montáže pneumatik. Můžete také zjistit, jaké platební metody akceptuje. Jakmile objednávku odešlete, obdržíte od prodejce e-mail s potvrzením všech podrobností objednávky.

b) Pokud prodejce používá kontaktní formulář, budete požádáni, abyste vyplnili své údaje a uvedli preferované datum montáže pneumatik. Po kliknutí na tlačítko „Odeslat“ bude vám i prodejci zaslán e-mail s veškerými podrobnostmi. Prodejce vás bude kontaktovat během dvou pracovních dnů, aby potvrdil některý z vámi navržených termínů návštěvy. Platba bude provedena na místě po dokončení montáže pneumatik. Akceptované platební metody jsou uvedeny v přehledu.

 


4.Osobní údaje / právní informace

 

S kým jsou sdíleny mé osobní údaje?

Šíření osobních údajů závisí na jednotlivých prodejcích. Pokud objednáte pneumatiky prostřednictvím internetového obchodu prodejce, použijeme vaše údaje pouze k předání žádosti o pneumatiky prodejci. Jakékoli následné použití těchto údajů závisí na prodejci.

Pokud odešlete své údaje prostřednictvím kontaktního formuláře, budou tyto informace e-mailem předány vybranému prodejci. Je to z toho důvodu, aby měl prodejce k dispozici informace potřebné k tomu, aby se s vámi mohl spojit.

Chcete-li se dozvědět další informace o osobních údajích, přečtěte si naše Právní info & ochrana dat.

 

Jsou mé osobní údaje chráněny?

Naše společnost i všichni naši partneři splňují požadavky nejnovějších nařízení o ochraně osobních údajů.

K zajištění ideálního prostředí na našich webových stránkách používáme soubory cookie. Kliknutím sem získáte další informace, popřípadě budete moci změnit nastavení souborů cookie.