Nejen, že vzorek běhounu přináší vynikající ovladatelnost a velmi dobré brzdné vlastnosti na suchu, ale také zajišťuje krátkou brzdnou dráhu na mokrém povrchu vozovky.
Snížené emise hluku zaručují vysokou úroveň jízdního komfortu. Kromě toho profil pneumatiky rozděluje tlak mezi pneumatikou a povrchem vozovky rovnoměrně, což vede k vysokému počtu ujetých kilometrů.
Dezén pneumatik poskytuje vynikající trakci v lehkém terénu. Běhoun s mnoha lamelami poskytuje množství hran určených k záběru. Ty jsou zárukou výjimečné trakce při nenáročné jízdě v terénu.
ContiSeal™ je technologie vyvinutá společností Continental, která je určena k utěsnění poškozeného běhounu pneumatiky. V případě proražení cizími předměty, jako jsou hřebíky, není nutná okamžitá výměna pneumatiky na krajnici vozovky a otvory zůstanou utěsněny i v případě uvolnění nebo vyjmutí předmětu, který tento defekt způsobil. ContiSeal™ je lepivá viskózní vrstva těsnicího prostředku. Nanáší se na vnitřní stranu pneumatiky v oblasti běhounu. ContiSeal™ utěsní 80 % všech defektů pneumatiky, takže snižuje riziko jejich vyprázdnění. Pneumatiky využívající technologii ContiSeal™ jsou zřetelně označeny symbolem na bočnici a jsou kompatibilní se všemi běžně dostupnými ráfky.
* Technologie není dostupná pro všechny rozměry
ContiSilent™ je technologie pro snížení hluku pneumatik vyvinutá společností Continental. Navržena tak, aby snižovala vnitřní hluk na všech površích vozovky. Pneumatiky ContiSilent™ jsou vybaveny vnitřním tlumičem pneumatiky, polyuretanovou pěnou, připevněnou k vnitřnímu povrchu běhounu pomocí lepidla. Bez ohledu na teplotu zůstává struktura pěny neporušená. ContiSilent™ pomáhá snižovat vnitřní hluk vozidla až o 9 dB(A), v závislosti na typu vozidla, jeho rychlosti a povrchu vozovky.
* Technologie není dostupná pro všechny rozměry
Systém SSR (Runflat) představuje technologii umožňující pokračovat v jízdě po defektu. Společnost Continental vyvinula tento systém speciálně pro nízkoprofilové pneumatiky, přičemž zaručuje zachování jejich kompatibility se všemi standardními ráfky. Systém SSR je založen na principu samonosné zesílené bočnice. V případě defektu zabraňuje tento systém rozdrcení bočnice mezi ráfkem a vozovkou a předchází sklouznutí pneumatiky z ráfku, takže náhradní pneumatika již není zapotřebí. Jelikož nemusíte vozit náhradní pneumatiku, dochází ke snížení hmotnosti vozidla a v důsledku toho i spotřeby paliva. Navíc se tím objem zavazadlového prostoru zvětší až o 80 litrů. Důrazně doporučujeme používat tuto pneumatiku na všech čtyřech kolech, pokud to dosud není vyžadováno zákonem a oprava pneumatiky není povolena.
* Technologie není dostupná pro všechny rozměry
Rádi zodpovíme všechny vaše dotazy a poskytneme vám naše odborné znalosti v oblasti pneumatik.