Perfektní vedení v přímém směru a vyjímečný handling.
Díky přesnému řízení a maximální přilnavosti za všech podmínek vám dává ContiSportContact ™ 5 P naprostou kontrolu nad vaším vozidlem.
Produkty pro osobní / van / 4x4 vozidla
Díky přesnému řízení a maximální přilnavosti za všech podmínek vám dává ContiSportContact ™ 5 P naprostou kontrolu nad vaším vozidlem.
Pneumatika se dokonale přizpůsobuje povrchu vozovky - zejména při rychlém průjezdu zatáčkou.
Inovativní Black Chilli Technology Continental zajišťuje, že ContiSportContact ™ 5 P nejen rychle jede - ale i rychle zastaví.
Ve vydání 4/2015, AutoBild sportscars (D) zveřejnil Test letních pneumatik 2015. Testován byl rozměr 255/35 R 19 (přední náprava) a 275/35 R 19 (zadní náprava) na voze BMW M4.
Test byl prováděn magazínem AutoBild sportscars na okruhuWachauring, Austria ve spolupráci s Vredestein.
Hodnocení pro ContiSportContact™ 5 P: "dobrá"
O ContiSportContact 5P
+ uspokojivé handlingové vlastnosti
- lehké zpoždění ve středové odezvě na suché cestě
- průměrná v brzdění
Německý magazín sport auto zveřejnil ve vydání 04/2015 UHP Test letních pneumatik. Testován byl rozměr 235/35 R19 Y na voze VW Golf R.
Test byl prováděn magazínem sport auto na okruhu Goodyear proving ground v Mireval/France.
Hodnocení pro ContiSportContact™ 5 P: "doporučená"
O ContiSportContact 5P
+ nejlepší v mokrém a suchém handling
+ nadprůměrná v hydroplaningu a brzdění na mokru
+ decentní komfort
- lehce vyšší valivý odpor
- vyšší hluk
Německý magazín Auto Bild sportscars (vydání 4/2012) zveřejnil UHP test letních pneumatik 2012 pro rozměr 245/30 ZR 20. na vozidle VW Scirocco R.
Hodnocení pro ContiSportContact™ 5 P: "příkladná" (velmi doporučená)
O ContiSportContact™ 5 P:
+ vysoká stabilita v zatáčkách a přesnost v řízení na mokru
+ dobré bezpečnostní rezervy pro aquaplaning
+ krátká brzdná dráha
- průměrný cestvoní komfort
Celkové hodnocení: "Prvotřídní sportovní pneumatika"
Dobrá přilnavost na mokré vozovce je klíčová pro bezpečnou jízdu. Výkon se dělí do tříd od A po G (ačkoliv D a G se v současné době nepoužívá). Rozdíl v brzdné vzdálenosti mezi třídou A a F může činit až 18 metrů.
Nižší valivý odpor šetří palivo a snižuje emise CO2. Pneumatiky třídy A zaručují nejnižší spotřebu paliva a platí, že s každou další třídou až po třídu G se spotřeba paliva zvyšuje o 0,10 až 0,15 l/100 km u automobilu s průměrnou spotřebou paliva 6,6 l/100 km.
Vnější hlučnost pneumatiky měřená v decibelech. Čím více černých vlnek je na štítku uvedeno, tím je pneumatika hlučnější.