Produkty pro osobní / van / 4x4 vozidla
ContiSportContact ™ 5 se přizpůsobuje povrchu vozovky, což přináší lepší přilnavost a ovladatelnost při akceleraci a zatáčení.
Zlepšení stability jízdy při průjezdu zatáčkou využívá osvědčenou technologii makrobloku na vnější straně pneu. Tato technologie umožňuje zvětšení kontaktní plochy pneu ve srovnání ze standardní pneumatikou. Přínosem pro zákazníka je vysoká adheze a bezpečnost při zatáčení či jiných kritických situacích
Díky použití technologie "Black Chilli" pneumatika ContiSportContact™ 5 nabízí kratší brzdnou dráhu na suché i mokré vozovce.
Energie vznikající při brzdění je absorbována krátkými řetězci polymerů, který nazýváme BlackChilli ViscoPolymers. Absorbovaná energie se přemění do vysoké lokální teploty. To má za následek aktivaci dalších adhezivních složek v běhounové směsi. Výsledkem je vysoká adheze a extrémní zkrácení brzdné dráhy na suchém či mokrém povrchu v kritických situacích
Unikátní složení pneumatiky zajišťuje podstatně snížený valivý odpor - pro vyšší kilometrový výkon a snižuje spotřebu paliva. Při plynulé jízdě po dálnici vysokou rychlostí pracuje pneumatika s optimální frekvencí a minimálně se zahřívá. Jedna ze složek běhounové směsi tzv. elastopolymery pohlcuje přirozenou frekvenci jedoucí pneu. Přínosem je snížení valivého odporu, snížení spotřeby paliva a zvýšení kilometrové výkonu
Magazín Gute Fahrt ohodnitil pneumatiku ContiSportContact™ 5 v Testu letních pneumatik 2020 známkou "velmi dobrá". Testovaný byl rozměr 215/50 R18 V/W.
O pneumatice ContiSportContact™ 5:
✓ žádné slabiny, přesvědčivá na suchém i mokrém povrchu
✓ nastavená na preciznost řízení i sportovní jízdu
- jen průměrná při aquaplaningu a v hlučnosti/komfortu
Magazín sport auto zveřejnil v aktuálním vydání Test UHP letních pneumatik 2017.
Testován byl rozměr 225/40 R 18 Y na vozidle Toyota GT86.
Test byl vykonán magazínem sport auto ve spolupráci s Pirelli v Vizzola/Itálie na okruhu Racetrack Circuito Tazio.
O pneumatice ContiSportContact™ 5:
+ velmi jisté boční vedení na mokru
+ vysoká ochrana proti aquaplaningu
+ krátká brzdná dráha na suchu
+ vyvážený precizní handling
Autokluby ADAC / OEAMTC / TCS zveřejnili Test letních pneumatik 2016 na svých webových stránkách (www.adac.de / www.oeamtc.at / www.tcs.ch).
Testovány byly rozměry 225/45 R17 94H/Y a 185/65 R15 88H na vozech VW Golf 7 a Renault Clio.
Výsledek pro ContiSportContact™ 5 v rozměru 225/45 R17 94H/Y: "Vítěz testu"
O pneumatice ContiSportContact™ 5:
+ Velmi vyvážená letní pneumatika
+ Nejlepší známky na mokré a suché vozovce
+ Nízká spotřeba paliva i opotřebení
Auto Zeitung zveřejnil v aktuálním vydání (06/2016) Test letních pneumatik 2016. Testován by rozměr 225/45 R 17 na voze BMW 118d.
Výsledek pro ContiSportContactTM 5: "Vítěz testu"
O pneumatice ContiSportContactTM 5:
+ nejlepší v brzdění na mokru
+ extrémě dobrá přilnavost na mokru
+ Conti je jednoduše na špici
Německý magazín "sport auto" zveřejnil ve vydání 05/2014 UHP Test letních pneumatik 2014. Testován byl rozměr 225/40 R18 Y na vozidle VW Golf GTI.
Test byl prováděn magazínem sport auto na okruhu Contidrom v Jeversen/Wietze.
Hodnocení pro ContiSportContact™ 5: "Doporučená"
O ContiSportContactTM 5:
+ nejlepší v hydroplaningu
+ dobrá v zatáčení na mokru
- mezery v brzdění na mokru
- nedoporučená pro vozy bez ESP
V březnovém čísle Auto Bild Allrad (D) byl zveřejněn 4x4 Test letních pneumatik. Testován byl rozměr 255/55 R18 V/W/Y na voze BMW X5.
Test byl prováděn magazínem Auto Bild Allrad ve spolupráci s Continental v Uvalde/Texas.
Hodnocení pro ContiSportContact™ 5 SUV: "Vítěz testu"
O ContiSportContact™ 5 SUV:
+ velmi vyvážená letní pneumatika
+ vyjimečně krátká brzdná dráha
+ precizní handling
- cena
- průměrná trakce na mokré trávě
Německý magazín "Auto Zeitung Allrad" zveřejnil ve vydání 02/2014 SUV test letních pneumatik. Testován byl rozměr 255/50 R19 W/Y na voze Mercedes ML 350.
Test byl prováděn magazínem Auto Zeitung Allrad na Continental proving ground v Uvalde/Texas.
Hodnocení pro ContiSportContact™ 5 SUV: "Vítěz testu"
O ContiSportContact™ 5 SUV:
+ nejlepší v mokrém, suchém a off-road brzdění
+ celkově nějlepší na suchu
+ celkově nejlepší v off-road kritériích
+ nejlepší ve valivém odporu
ACE (Auto Club Europa) a GTÜ (Gesellschaft für Technische Überwachung mbH) zveřejnili Test letích pneumatik 2014. Testován byl rozměr 225/45 R17 na voze VW Golf a Seat Leon.
Hodnocení pro ContiSportContact™ 5: "Velmi doporučená (Vítěz testu)"
O ContiSportContactTM 5
+ nejlepší v brzdění na suchu i mokru
Německý magazín "Auto Zeitung" zveřejnil ve vydání 6/2014 Test letních pneumatik pro rozměr 225/50 R17 W/Y. Testovací vůz BMW 320i 170PS.
Hodnocení pro ContiSportContact™ 5: "Vítěz testu"
O ContiSportContactTM 5
+ nejlepší v brzdění na suchu
+ nízký valivý odpor
+ dobrá v brzdění na mokru a bezpečná v handlingu na mokru
- jen průměrná v hydroplaningu
" Je jedno, jestli je povrch suchý nebo mokrý: Vítěz testu Continental ContiSportContactTM 5 jede nejen rychle, ale vždy i bezpečně"
Autokluby ADAC (D) / OEAMTC (A) / TCS (CH)
zveřejnili Test letních pneumatik 2013 na webech:
( www.adac.de / www.oeamtc.at / www.tcs.ch)
- 225/45 R17 W/Y (na Škoda Octavia)
- 185/60 R15 H (na VW Polo)
Test byl prováděn autokluby na těchto zařízeních::
- Kritéria na mokru, spotřeba paliva: Contidrom, Jeversen, Germany.
- Handling a brzdny na suchu: Bridgestone, Rome, Italy.
- Km výkon 225/45 R17: ADAC venkovní test, Landsberg, Germany.
- Km výkon 185/60 R15: stroj Bridgestone, Rome, Italy.
- Vysokorychlostní test TU Darmstadt, Germany.
Hodnocení pro ContiSportContactTM 5: "Good" (Vítěz testu)
O ContiSportContactTM 5
+ velmi vyvážená pneumatika
+ nejlepší rating na mokrých površích
+ dobrá na suchu
+ nízká spotřeba paliva
Německá spotřebitelská organizace "Stiftung Warentest" zveřejnila Test letních pneumatik 2013.
Test je založen na výsledcích autoklubů ADAC (D),
OEAMTC (A) and TCS (CH) komunikovaných dříve.
Hodnocení pro ContiSportContactTM 5: "Dobrá"
O ContiSportContactTM 5:
+ "Naše doporučení: Nejlepší pneumatiky jsou ContiSportContact™5 a Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2"
Dobrá přilnavost na mokré vozovce je klíčová pro bezpečnou jízdu. Výkon se dělí do tříd od A po G (ačkoliv D a G se v současné době nepoužívá). Rozdíl v brzdné vzdálenosti mezi třídou A a F může činit až 18 metrů.
Nižší valivý odpor šetří palivo a snižuje emise CO2. Pneumatiky třídy A zaručují nejnižší spotřebu paliva a platí, že s každou další třídou až po třídu G se spotřeba paliva zvyšuje o 0,10 až 0,15 l/100 km u automobilu s průměrnou spotřebou paliva 6,6 l/100 km.
Vnější hlučnost pneumatiky měřená v decibelech. Čím více černých vlnek je na štítku uvedeno, tím je pneumatika hlučnější.