Čtenáři odborných časopisů „Autohaus“ a „Auto Service Praxis“ oceňují pneumatiky od společnosti Continental v rámci celkového hodnocení image druhým místem.
Odborníci chválí vysokou kvalitu a dobrý poměr mezi cenou a výkonem.
Čtenáři odborných časopisů „Autohaus“ a „Auto Service Praxis“ ocenili společnost Continental v rámci reprezentativní ankety čtenářů v celkovém hodnocení image druhým místem. Tento výrobce pneumatik z Hannoveru se tak ve srovnání s předchozím rokem posunul o jednu příčku výše. Na stupnici od deseti bodů („velmi dobrá image“) až po nula bodů („velmi špatná image“) dosáhl hannoverský výrobce hodnoty 8,55 bodu, a získal tak výrazný náskok před dalšími jedenácti značkami z branže, které byly v rámci ankety rovněž hodnoceny. V kategorii „Výrobce pneumatik“ společnost Continental obsadila rovněž druhé místo.
Jobst Schwarz, vedoucí divize pro autosalony a vozové parky
„Z tohoto velmi kladného výsledku máme velkou radost,“ hodnotí úspěch Jobst Schwarz, vedoucí divize společnosti Continental pro autosalony a vozové parky. „Dosažení tak dobrého místa v anketě zaměřené na image mezi odborníky a navíc ještě zlepšení oproti loňskému roku je pro nás jasnou známkou toho, že naše vysoká kvalita výrobků a služeb a naše orientace na zákazníky nesou své ovoce. Svou zásluhu na tom zcela jistě mají i naše dlouhodobě velice dobrá umístění v testech pneumatik.“
Redakce odborných časopisů si u image všímají jasné souvislosti: „Ten, kdo vede v image, získává od svých (potenciálních) zákazníků dobré známky i ohledně kvality a poměru mezi cenou a výkonem,“ zní závěry z redakcí. V rámci telefonické ankety „Best Brands“ zjišťoval Ústav pro výzkum trhu mezi 900 reprezentativními čtenáři obou odborných časopisů image značek ve 12 kategoriích výrobků a služeb a celkového vítěze všech odvětví.