Produkty pro osobní / van / 4x4 vozidla

stage_image

Premiéra pro Continental: Tour de France projede na pneumatikách PremiumContact 6 za tři týdny celou Francii

04/07/2019
New content item

106. ročník profesionálního cyklistického závodu Tour de France, který bude nadcházející sobotu 6. července podruhé od roku 1958 odstartován v hlavním městě Belgie, Bruselu, je pro společnost Continental naprosto výjimečný. Společně s dalšími partnery, firmami LCL, E.Leclerc, Krys a Škoda, je společnost Continental poprvé jedním z pěti hlavních partnerů nejvýznamnějšího cyklistického závodu světa, Tour de France. To znamená, že cyklistickými pneumatikami Continental do každého počasí a do všech topografických podmínek nebude tak jako v předchozích letech vybaven jen velký počet z 22 týmů, které se na start více než 3000 km dlouhého „velkého okruhu“ postaví, ale že na produktech společnosti Continental budou jezdit i oficiální vozidla Tour, jež do příjezdu do cíle v Paříži plánovaného na 28. července projedou celou zemi.  Akce takové velikosti a intenzity, s celosvětovou pozorností a trvající po dobu tří týdnů, potřebuje silné partnery, na které je možné se spolehnout. Pneumatika Continental PremiumContact 6, vyráběná v lotrinském Sarreguemines, je pro automobily Škoda, které Tour doprovází už od roku 2004, nejlepší možnou volbou do všech podmínek použití. 

Také oficiální vozidla Tour, jež do příjezdu do cíle v Paříži plánovaného na 28. července projedou celou zemi, budou osazena pneumatikami Continental.  Akce takové velikosti a intenzity, s celosvětovou pozorností a trvající po dobu tří týdnů, potřebuje silné partnery, na které je možné se spolehnout. Pneumatika Continental PremiumContact 6, vyráběná v lotrinském Sarreguemines, je pro automobily Škoda, které Tour doprovází už od roku 2004, nejlepší možnou volbou do všech podmínek použití.


Vše začíná u legendárního červeného ředitelského vozu Tour de France ředitele Christiana Prudhomma. Tato limuzína předává prostřednictvím zabudované informační obrazovky posádce všechny aktuální informace o vývoji závodu. Prudhomme a spol. jsou díky rádiovému spojení v kontaktu s téměř každým jednotlivým řidičem. Jejich auto, na jehož palubě jsou často hosty významné osobnosti až po prezidenta Francie, Emanuela Macrona, je takovou digitální centrálou na čtyřech kolech.

PremiumContact™ 6

Aby obutí bylo v červencovém horku na malých prašných horských silničkách i na širokých státních silnicích a dálnicích dostatečně dobré, o to se letos poprvé stará společnost Continental. Nejen „červené závodní auto“ ředitelství, ale také neméně důležitá doprovodná vozidla časoměřičů, lékařů a dalších oficiálních osob provezou celý doprovod na pneumatikách Continental PremiumContact 6 bezpečně a pohodlně celou zemí. Pneumatikami Continental je vybaven také tým Groupama FDJ. Budou tak na očích 10 milionům cyklistických fanoušků z celého světa, kteří každý rok podle odhadu sledují Tour podél trasy, a také stovkám milionů diváků u televizních obrazovek nebo doplňkových internetových přenosů.

Jako jeden z pěti hlavních partnerů Tour de France si společnost Continental tento rok užije velkou pozornost a bude přítomna při každodenním „remise des prix“ neboli poctě pro etapové vítěze a držitele slavných trikotů různých barev. Z nich všech je znám především „Maillot Jaune“, žlutý trikot pro vedoucího závodníka celkového pořadí. Logo společnosti Continental se tak objeví rovněž na oblouku nad cílovou čárou a také na slavném „ďáblově hadru“, jak se už celá desetiletí na Tour říká „flamme rouge“ neboli červené vlajce, která označuje poslední kilometr denní etapy.

„Sponzorování Tour de France se perfektně hodí k našim produktům a odpovídá našim firemním hodnotám,“ říká Christian Kötz, člen představenstva Continental AG a vedoucí divize pneumatik. Jako partner etapového vítězství, dodává Kötz, „ještě více zviditelňujeme naše vysoce výkonné pneumatiky, které jsou synonymem bezpečnosti na silnicích a symbolizují vítěznou mentalitu.“ Společnost těší, že po roce v pozici „oficiálního partnera“ a oficiálního sponzora pneumatik může hrát při tomto největším cyklistickém závodě světa důležitější roli. Po každé etapě předá zástupce společnosti Continental medaili vítězi daného dne.

Společnost Continental navíc využívá své partnerství s Tour de France k tomu, aby přitáhla pozornost k Vision Zero, vizi světa bez obětí dopravních nehod a nehod vůbec. Zájem, který závod budí, se má také v tomto roce využít v rámci výzvy k lepšímu chování mezi řidiči automobilů a cyklisty a vyšší ohleduplnosti. Na své domovské stránce společnost Continental poskytuje návštěvníkům Tour rady, jak bezpečně dojet na nejlepší divácká místa a také jak z nich bezpečně odjet. U denních etap budou navíc nabízeny bezplatné kontroly pneumatik pro parkující vozidla.

Účast společnosti Continental na cyklistické WorldTour však také přispívá k tomu, že pneumatiky PremiumContact 6 se nepoužívají pouze u bezpečných osobních vozů, ale také u závodních kol nejlepších světových profesionálů. Letos k nim patří rovněž nástupce týmu Sky, jehož závodníci Chris Froome a Geraint Thomas se v minulých letech stali celkovými vítězi. Tým „Ineos“, dědic týmu Sky, neponechává navzdory absenci Frooma na Tour kvůli těžkému úrazu před několika málo týdny nic náhodě a pokusí se být na cyklistických pneumatikách Continental opět co nejúspěšnější. Přesné personální obsazení týmu však ještě není známé.

To je případ i dalších partnerů společnosti Continental. Jen několik málo z 22 týmů s celkem 176 jezdci, kteří se nadcházející sobotu postaví na start, uveřejnilo dosud své složení. Přesto bude do týmů, jež budou obouvat vysoce výkonné pneumatiky Continental, patřit celá řada potenciálních etapových vítězů nebo aspirantů na trikot pro vedoucího závodníka celkové klasifikace (žlutý), nejlepšího sprintera (zelený), nejlepšího vrchaře (bílý s červenými puntíky) a nejlepšího jezdce do 25 let (bílý). V tomto roce to jsou kromě britského týmu Ineos také týmy jako Bahrain Merida (BRN), Groupama FDJ (FRA), Katusha Alpecin (SUI), Movistar (ESP) a německá výprava, tým Sunweb.

Start v Bruselu budou v tomto roce provázet silné emoce. Ne nadarmo bylo belgické hlavní město letos zvoleno hlavním městem velkého představení konaného na začátku každé Tour de France: Přesně před 50 lety totiž belgický hrdina cyklistických závodů, Eddy Merckx, slavil svůj první z celkem pěti triumfů v Tour de France. Pro organizátory Tour v čele s Christianem Prudhommem to byl důvod k tomu, aby sídlo Evropské unie zvolilo podruhé od roku 1958 místem startu. 

Kontakt
New content item
Magda Nagy

Marketing Communication CZ/SK 

Continental Barum s.r.o.
Objízdná 1628
76502, Otrokovice
Česká republika

+420 577 513 289

K zajištění ideálního prostředí na našich webových stránkách používáme soubory cookie. Kliknutím sem získáte další informace, popřípadě budete moci změnit nastavení souborů cookie.